Доставка і оплата


Способи оплати

Готівковий розрахунок:

  • При замовленні післяплатою через службу доставки Нова Пошта. При сплаті видається чек про оплату від компанії Нова Пошта.
  • замовлення до 500 гривен, відправляються лише по повній передплаті

Оплата на р/р ФОП (IBAN):

  • Після оформлення замовлення менеджер надішле Вам реквізити для оплати у смс повідомленні. Сплатити своє замовлення Ви можете через додатки Приват24 та MonoBank, у касі будь-якого банку, або через платіжний термінал.  Оплата здійснюється виключно у національній валюті.

 

способи доставки

На даний момент у нашому інтернет-магазині доставка здійснюється лише за допомогою Нової Пошти по всій Україні.

  • Доставка на склад Нової Пошти;
  • адресна доставка по Україні кур'єрською службою НП.

Термін доставки:

  • Як правило, доставка здійснюється протягом 1-2 днів, а в деяких випадках може доходити до 5 робочих днів. Дані терміни доставки залежить від роботи транспортної компанії та адреси покупця. Точну дату, коли привезуть покупку, уточнюйте у компанії, яка займається доставкою. Товар доставляється у представництво компанії міста покупця. Якщо у населеному пункті немає представництва транспортної компанії, замовлення буде доставлено до найближчого районного центру.

Вартість доставки:

  • Вартість доставки розраховується за тарифами перевізника та залежить від ваги, габаритів товару та віддаленості міста-призначення. Доставку сплачує отримувач При оплаті за товар післяплатою (оплата на відділенні Нової Пошти) вартість посилки включає вартість доставки + послуги нової пошти 20 грн + 2% від суми замовлення;
  • Ви можете уточнити вартість доставки у нашого менеджера при замовленні. Варто зазначити, що на вартість доставки впливає тип оплати товару. При відправленні товару післяплатою, компанія перевізник знімає додаткову плату за пересилання грошей відправнику.

Як отримати посилку:

  • Після відправки Вам буде надіслано номер посилки у смс повідомленні;
  • Для отримання посилки при собі потрібно мати паспорт. Недорогі посилки та посилки без післяплати можна забрати через підтвердження за допомогою смс, для цього необхідно мати телефон, який вказаний у накладній, на нього співробітник нової пошти надішле код з підтвердженням, який потрібно буде повідомити йому;
  • при отриманні обов'язково перевіряйте наявність всього товару на замовлення, а також його цілісність та комплектність;
  • безкоштовний термін зберігання посилок у відділеннях нової пошти – 5 днів. За зберігання з 6-го робочого дня (крім неробочих та святкових днів) нараховується оплата. Вартість залежить від терміну зберігання.

Пам'ятайте, що забираючи товар із відділення пошти, Ви погоджуєтесь з цілісністю та повною комплектацією посилки та претензій до магазину, а також нової пошти не маєте. У разі невідповідності посилки на Ваше замовлення Ви можете повернути товар відправнику, написавши заяву у відділенні Нової Пошти. У разі пошкодження товару при транспортуванні поштовою компанією необхідно відразу не залишаючи відділення Нової Пошти повідомити про виявлені дефекти співробітникам пошти, скласти Акт про дефекти товару при представнику поштового відділення та зв'язатися з нами, повідомивши нам номер складеного Акту.

Скарги щодо цілісності товару, після отримання посилки розглядаються, т.к. ми не можемо допомогти у вирішенні проблем із посилкою, якщо ви вже дали свою згоду про те, що цілісність посилки не порушена, співробітникам відділення та залишили його.